Постачальникам

Завжди готові до співпраці!

Завжди готові розглянути Ваші пропозиції!

Виробники та дистрибутори, відправляйте нам, будь ласка, пропозицію про поставку товарів, яка включає в себе:

  • прайс-листи
  • детальні умови співпраці
  • характеристику продукції
  • фото зразків продукції
  • на е-мейли:

    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду начальник департаменту закупок
    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду відділ побутової хімії та супутньої групи
    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду відділ бакалії
    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду відділ швидкопсуючих продуктів
    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду відділ напоїв

    телефони: (0332) 789260, 789285, факс (0332) 789284

    Постачальникам із найвищим ступенем стабільності та конкурентоздатності:

    Політика нашої компанії вже давно базується на тому, аби задовольнити пропозиції постачальника, врахувавши при цьому платіжну спроможність споживача. Окрім того, давно виділяємо складові, що максимально привертають покупця саме до нас:

    1. Доступність ціни.
    Йдеться про ціну, що має задовольнити споживача і бути вигідною постачальникові. Тобто має на меті зниження витрат закупівлі й покращення конкурентної позиції підприємства. Конкурентна форма співпраці стосується універсальних товарів, загальнодоступних, пропонованих багатьма постачальниками на ринку. Але наша компанія, опираючись на доступність цін, визначає і обов'язковість якості товару. Цей момент, так само як і бездоганне обслуговування - формують імідж компанії як однієї із найбільш надійних в Україні. Товар повинен мати привабливий вигляд, упакування — викликати в споживача, який приходить в наші магазини самообслуги, тільки позитивне і приємне сприйняття.

    2. Щоденна чи через день доставка товарів, що належать до категорії швидкопсуючих.
    Головна вимога до постачальників — надавати свіжий товар цієї категорії споживачеві кожного дня. Звиклий до щоденної якості таких продуктів покупець переконається в тому, що нам можна довіряти.

    3. Безперебійність постачання.
    Споживач має бачити щодня на полицях той асортимент, до якого звик. Окрім того, не переживати незручностей із появою нового товару. А всі ці моменти можливі, лишень за умов безперебійної доставки, вимоги про яку неодмінно зазначаємо у договорах із нашими постачальниками. Якщо трапляються збої, - найперше з'ясовуємо причину: чому так сталося. Далі — попереджаємо, і, якщо в крайньому разі постачальник нічого не змінює і ніяк не реагує — колегіально приймаємо рішення про заміну на нового постачальника. Звісно, можемо говорити про штрафні санкції, але вважаємо, що це в жодному разі не гарантує подальшої безперебійності в роботі й упевненості в співпраці.

    4. Зі свого боку гарантуємо постачальникам, які ретельно дотримуються своїх зобов'язань, - виконання всіх заявлених умов, передпродажну підготовку, своєчасну оплату тощо. У торговельних залах, на бажання постачальника, розміщуємо рекламну підтримку, облаштовуємо додаткові місця й збільшуємо його реалізацію.

    5. Чому ми важливі для постачальників? На сьогодні наша мережа — це 53 магазина, які працюють як один цілий налагоджений механізм. Щодня до нас приходять від 60 тисяч покупців, тому постачальник із нами рахується й питання співпраці для нього — важливе. Маємо стабільний ріст і той товар, який отримуємо від постачальника, - проходить постійний моніторинг і контроль. По-перше, наші департаменти аналізують, яку нішу займає товар. Маємо й співпрацю з дослідницькими організаціями, які проводять незалежні експертизи. Беручи до уваги всі ці висновки, - робимо остаточне заключення про введення нового продукту чи долю того товару, стосовно якого з`явилися сумніви.

    6. Представники відділу маркетингу та департаменту роздрібної торгівлі мінімум двічі на тиждень виїжджають на ринки, в магазини конкурентів та інші торговельні точки, - з тим аби провести моніторинг товарів та вчасно зреагувати на зміну попиту, ціни тощо. На щотижневих нарадах в нашій компанії ми демонструємо показники реалізації товарів того чи іншого виробника, відтак бачимо реальну картину: виконує постачальник замовлені об'єми продажів чи ні. Згідно цих даних ставимо питання про припинення постачання або додаткові засоби зі збільшення реалізації продукту.

    7. Процедура перегляду асортименту. Так, деякі товари, що успішно продавалися раніше — у якийсь момент можуть раптом втратити попит у споживача. Причин тому декілька, але головна — у втраті платоспроможності населення. Скажімо, криза 2008 року. Ми відслідкували наші продажі й побачили, що більшим попитом у зв`язку з кризою користуються товари за низькою ціною. Відтак ми одразу ж відповідно й зреагували: від початку наступного року в мережі наших магазинів ввели товари так званої соціальної групи: тобто ті недорогі борошно, крупи, бакалію, що їх може собі дозволити абсолютна більшість населення. Тобто керувалися принципом — низька ціна — простий і якісний (!), хоч не брендовий і не розрекламований продукт.

    8. Постійна зміна асортименту. Ротація нашого асортименту — це процес, що відбувається постійно. Департамент закупок роздрібної мережі повністю закуповує товар, починаючи від продуктів харчування й завершуючи промисловою групою товарів. Останнім часом потужного попиту набула група товарів, яка належить до швидкопсуючих. Скажімо, люди охоче купують фрукти вже незалежно від сезону. Особливо помітно, що стається це завдяки великому асортименту, чудовій якості та доступній ціні. Не меншою популярністю користуються і молочні продукти. Широко представлені також бакалія, кондитерка, і не так давно особливу вагу приділили товарам промислової групи, - адже, вивчивши ринок, зауважили, що споживач охоче купує крім продуктів й товари повсякденного попиту — посуд до кухні, книжки чи іграшки для дитини тощо. Окрім того, відділ побутової хімії та супутніх товарів також має постійного покупця.

    9. Департамент закупок ТзОВ „Торгового Дому „Аванта”. Наразі існує чітка система звернень від торгових точок і постачальників. Якщо в разі виникнення якихось проблем постачальник не вирішує свого питання з менеджером, - то може цілком спокійно звертатися до начальника департаменту й у разі раптом не влаштування спірного моменту навіть з ним, - до комерційного чи навіть і генерального директорів. Компанія завжди готова до такої тісної співпраці, аби завжди достойно бути представленою на ринку.